Hopp til innholdet
Kundesenteret vårt, som består av Amalie H. Nylænder (fra venstre), Torill Kværnes, Merete Braaten, Fredrik Fjeld, Marthe Dahlø og Alexander Melland, ser fram til å ta i bruk det nye telefonisystemet. 
Nyhet

Vi har fått nytt telefonisystem

Mandag 25. august byttet vi til et mer framtidsrettet og brukervennlig telefonisystem. Dette kan medføre noe lengre responstid og ustabilitet i oppstartsfasen.

Kundene skal kun merke oppgraderingen gjennom at innvalgsmenyen er ny. Du vil nå bli møtt av en ny, hyggelig stemme, og tastevalgene blir litt annerledes – blant annet ved at svindelhenvendelser fra kunder får en egen kø og vil kunne bli behandlet raskere.

Vi har gledet oss til å ta i bruk det nye telefonisystemet, men som ved de fleste store systembytter regner vi med noen oppstartsutfordringer.

Kunder som kontakter oss på telefon de første dagene etter overgangen må derfor regne med noe lengre responstid og at det kan bli noe ustabilitet på linjene.

Vi forsikrer om at dette har høyeste prioritet hos oss, og dersom du skulle oppleve å bli berørt av telefonioppgraderingen – så husk at du alltid kan sende oss en e-post til kundeservice@odal-sparebank.no

Tips

Ta kontakt på e-post!

Husk at du alltid kan sende oss en e-post til kundeservice@odal-sparebank.no